خواص و فواید سیر سیاه دکتر بیز و قیمت آن/09109483228

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 5
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 13
بازدید سال : 351
بازدید کلی : 4987

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس baghestan123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد
تاریخ : چهار شنبه 1 دی 1400
نظرات

اهمیت تناسب اندام و انتخاب روشی سالم برای رسیدن به آن
تناسب اندام و داشتن هیکلی روی فرم، یکی از موضوعاتی بسیار مهم و حائز اهمیت در بین خانم ها و همچنین آقایان است. اگر دچار اضافه وزن هستید، علاوه بر رعایت رژیم های غذایی مختلف و فعالیت ورزشی می توانید جهت سریعتر رسیدن به آرزوی خود، که همان تناسب اندام است، از دمنوش ها و دیگر ترکیبات طبیعی و گیاهی استفاده کنید، چرا که این مورد یکی از راهکار های بسیار محبوب و موثر در مسیر کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام به شمار می آید. با دانستن خواص سیر سیاه لاغری، شما یک قدم از دیگر افراد درگیر با این معضل جلو تر بوده و قادر خواهید بود در نهایت به رویای چندین ساله خود جامه عمل بپوشانید.

 

مصرف سیر سیاه چگونه می تواند بر کاهش وزن افراد تاثیر بگذارد؟
ترکیبات فعال موجود در این ماده غذایی شگفت انگیز قادر است تا با استفاده از مکانیسم های مختلف موجب کاهش اشتها و افزایش متابولیسم سلولهای چربی شده و به عنوان گیاهی معجزه گر ظاهر شود. اگر در مورد تاثیر سیر سیاه بر لاغری هنوز هم دچار شک و تردید هستید، باید بدانید که تاثیر سیر سیاه بر کاهش وزن توسط بسیاری از مطالعات و تحقیقات انجام شده در حوزه علوم تغذیه و طب سنتی ایرانی به اثبات رسیده و قابل استناد می باشد. پس با خیالی آسوده می توانید اقدام به مصرف این محصول نمایید.

یک مزیت جالبی که در سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز وجود دارد و سبب گشته تا طیف وسیعی از مصرف ‌کنندگان به خرید این محصول تمایل پیدا کنند، تاثیر بسزای این ترکیب در پیشگیری از پیری زودرس و چین و چروک های پوستی است.

سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

چگونگی اثرگذاری سیر سیاه بر کاهش اشتها و وزن مصرف کنندگان
عمده اثرگذاری سیر سیـاه را می توان به ترکیبات آنتی اکسیدانی و آلستین موجود در آن نسبت داد. در رابطه با این ترکیب گیاهی، تاکنون تحقیقات و مطالعات آزمایشگاهی بسیار گسترده‌ای در خصوص تاثیر آن بر لاغری و کاهش وزن صورت گرفته که نتایج مثبتی را در این رابطه به اثبات رسانده است.

کاهش اشتها یکی از موثرترین راهکار ها جهت کاهش وزن در افراد چاق می باشد که این امر با مصرف سیر سیـاه به سادگی رخ خواهد داد و بدین طریق میزان پرخوری در این دسته از افراد تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. شاید برایتان سوال باشد که به چه طریق این اتفاق می افتد؟ در پاسخ باید بگوییم که با مصرف این ماده غذایی، فرمان کاهش اشتها از طریق پیام هایی به مرکز کنترل اشتها در هیپوتالاموس فرستاده شده و به دنبال آن افزایش هورمون آدرنالین موجب می شود تا سوخت و ساز بدن افزایش پیدا کند. به طور کلی مصرف منظم سیر سیـاه دکتر بیز، با فعال نمودن دو عامل کاهش اشتها و پیشگیری از پرخوری و ریزه خواری، در کنار افزایش متابولیسم سلول های چربی، در نهایت منجر به ایجاد کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام در فرد مصرف کننده خواهد شد.

تصویر شماره شش

افزودن سیـر سیاه به برنامه رژیم غذایی
سیر سیاه بدون اضافه کردن کوچکترین کالری، طعمی فوق العاده به غذاها می‌دهد. هیچکس در رژیم کاهش وزنی که غذاهای خوشمزه نداشته باشد، دوام نمی‌آورد. بنابراین استفاده از مواردی مانند سیر سیاه که علاوه بر مزایای فوق العاده، طعم عالی هم دارند انگیزه افراد برای دنبال کردن رژیم غذایی را افزایش می ‌دهد. همانطور که در بخش پیشین گفتیم، سیر سیاه کمک می ‌کند تا برای طولانی مدت احساس سیری کنید. همچنین سبب تقویت انرژیتان می ‌شود و کالری‌های اضافی را می‌سوزاند. بنابراین مصرف آن برای ورزش و تناسب اندام هم مفید است. مصرف مرتب این محصول سبب افزایش کلی سوخت و ساز و تقویت سیستم ایمنی بدن می ‌شود.

 

خواص و فواید سیر سیاه دکتر بیز و قیمت آن

 

خواص شگفت انگیز و بی شمار گیاه سیر بدون شک برای همه ما انسان ها ثابت شده است؛ بر همین اساس سیر سیاه دکتر بیز از جمله محصولات گیاهی و دارویی موجود در بازار با خواص منحصر به فردی است که مزه ای شبیه به میوه انجیر دارد. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را راجع به خواص و فواید سیر سیاه و قیمت خرید آن با شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید.

 

منظور از سیر سیاه چیست؟
سیر سیاه یا (Black Garlic) به نوعی از فرآورده های سیر معمولی و تازه (Allium sativum L) گفته می شود که تهیه آن کاری آسان نبوده و باید حدود 60 تا 90 روز تحت حرارت و رطوبتی کنترل شده و بر اثر فرایند تخمیر شکل گیرد. این سیر در نهایت به رنگی سیاه و به حالتی ژله ای تبدیل گشته و از آن می توان به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده شیرین برای غذاهای مختلف استفاده کرد. سیر سیاه از خواصی منحصر به فرد برای سلامتی انسان برخوردار بوده و مصرف آن کاملا انرژی زا می باشد.

سیر سیاه از جمله فراورده هایی است که برای نخستین بار کره ای ها جهت تولید برخی از محصولات دارویی و یا شکلات و نوشابه های انرژی زای خود، آن را مورد استفاده قرار دادند. همچنین دیگر کشورهای آسیایی از قبیل ژاپن و تایلند از سیر سیاه به عنوان یک غذای سنتی یاد می کنند. همانطور که اشاره شد؛ با نگهداری گل پیاز سیر تازه در دمایی بین 60 تا 77 درجه سانتی گراد توسط دستگاه هایی مخصوص به تدریج در اثر فرایند تخمیر و مجموعه ای از واکنش های غیر آنزیمی همچون واکنش میلارد و اکسیداسیون فنل‌ ها، سیر شروع به تغییر رنگ و مزه کرده و بافت آن نیز حالت کاراملی و الاستیکی پیدا می کند.

 

 

سیر سیاه بیز

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/



تعداد بازدید از این مطلب: 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود